HIRDETMÉNY ESETMENEDZSER munkakör-státusz betöltésére
2018. április 5. kedd
Álmosd Község Önkormányzata lehetőséget kínál Humán szolgáltatások fejlesztése térségi szemléletben – kedvezményezett térségek c. felhívására benyújtott, EFOP-1.5.3-16-2017-00077 azonosító számú projekt keretében, határozott időre, esetmenedzser munkakörbe, státuszba
Projekt célja:
1. A humán közszolgáltatások szakember-ellátottságának fejlesztését szolgáló ösztönző programok megvalósítása
2. A hátrányos helyzetű csoportokhoz tartozó aktív korú emberek foglalkoztathatóságának javítását támogató szolgáltatás-csomagok kialakítása, megerősítése
3. A helyi kisközösségek társadalmi szerepének megerősítése
4. A települési/térségi életminőség javítása, a vidék megtartó képességének fejlesztése, valamint az ezzel kapcsolatos disszemináció támogatása
5. A hátrányos helyzetű csoportok foglalkoztathatóságának növelése, aktív munkaerő-piaci eszközökben való részesedésének és munkaerő-piacon való megjelenésének elősegítése, integrált foglalkoztathatóságot támogató rendszer kialakítása
6. A vidék megtartó képességének erősítése, valamint az ezzel kapcsolatos értékközvetítés támogatása
7. A kultúrák közötti párbeszéd erősítése
8. A szolgáltatások elérhetővé tétele érdekében, valamint a munkába járás, ezen keresztül a munkavállalás elősegítése érdekében a helyi közösségi közlekedés szervezése
A programok tervezése során áttekintésre került az adott térség/járás valós szakember szükséglete a humán közszolgáltatások mindegyikét érintve. Projektünk során főként a bármely okból hátrányos – és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeknek, fiataloknak, felnőtteknek és azok családjaiknak biztosítunk széles körű lehetőségeket a képességeik, és értékeik feltárására, hasznosításának módjára a kor kihívásainak megfelelő életszemlélet, életvezetés kialakítására, értékek átadására, és elfogadó, építő, megértő közösségbe tartozására. Mindezzel csökkentjük a hátrányaikat, és növeljük esélyeiket a társadalomba való beilleszkedésre, iskolába történő helytállásra és a boldog, értelmes, hasznos életre.
Alapvető célunk, hogy a járás lakossága számára innovatív szolgáltatásokat tegyünk hozzáférhetővé a hosszú távú, jól célzott, eredményorientált programjainkkal, összhangban a települések igényeivel. A területi hátrányok mérséklését eredményezi mindez, továbbá hozzájárul egy megfelelő jövőkép kialakulásához.
Célunk a hátrányos helyzetű gyermekek iskolán kívüli képesség és készségfejlesztése, a korai iskolaelhagyás csökkentése, fontos célunk az egészségtudatos életmód elterjesztése, az intézmények közötti együttműködések javítása, a dolgozók érzékenyítése, hiányzó szakember kapacitás pótlása. Prevenciós célunk továbbá a hátrányos helyzet nemzedékről nemzedékre történő örökítésének megakadályozása. Korábbi tapasztalatainkra építve, a sikeres projektelemek bővítésével, új elemek beépítésével valósítjuk meg célkitűzéseinket.
2. A munkakör célja:
Az esetmenedzser munkakör/státusz célja az EFOP-1.5.3-16-2017-00077 azonosító számon nyilvántartott projekt keretein belül a munkát keresők munkavállaláshoz szükséges egyéni fejlesztendő területeinek és a fejlesztéshez szükséges konkrét lépések meghatározása a munkaerő-piaci elhelyezkedési esélyeik növelése érdekében. Operatív cél pedig az, hogy, az egyéni igények, szükségletek felmérése alapján kerüljenek rögzítésre az ügyfél konkrét fejlesztendő készségei, képességei. A feltárt komplex problématérkép alapján készüljön el egy cselekvési terv, amelyben meghatározásra kerülnek azok a konkrét tevékenységek, amelyeket az ügyfél fejlesztése, állapotának, körülményeinek javítása érdekében el kell végezni..
3. A munkakörhöz kapcsolódó feladatok:
§ szoros együttműködés a projekt szakmai megvalósításában résztvevő személyekkel: szakmai vezetővel, mentorral, esetmenedzserekkel, klubvezetőkkel, egyéb szakmai megvalósításban résztvevő szakemberekkel;
§ közreműködés a projektben résztvevő célcsoportok toborzásában, a tervezett programelemek megvalósításában;
3. Az Esetmenedzser munkájának részfeladatai:
– Az előírt „EFOP-1.5.3 Egyéni fejlesztési terv sablon” dokumentum alapján a feladat a következő mellékletek elkészítését tartalmazza:
– Személyes adatok (1. sz. melléklet)
– Egyéni fejlesztési terv (2. sz. melléklet)
– Környezettanulmány (3. sz. melléklet)
– Problémafa (4. sz. melléklet)
– Családi adatok (5. sz. melléklet)
– Ecomap (6. sz. melléket)
– Családi fejlesztési terv (7. sz. melléklet)
– Családdal történő kapcsolattartás nyilvántartása (8. sz. melléklet)
– Családlátogatás (9. sz. melléklet)
– Egyéni fejlesztési terv felülvizsgálata (9. sz. melléklet)
– Egyéni fejlesztési terv értékelése (10. sz. melléklet)
– Családi fejlesztési terv felülvizsgálata (11. sz. melléklet)
– Családi fejlesztési terv értékelése (12. sz. melléklet)
– Esetátadás (13. sz. melléklet) (opcionális)
– Esetmegbeszélés (14. sz. melléklet) (opcionális)
– Az esetmenedzser feladatai továbbá a családlátogatás, a projekt megvalósítási ideje alatt havonta legalább 2 alkalommal.
– Az egyéni fejlesztési tervet és a családi fejlesztési tervet legalább 3 havonta (indokolt esetben többször) felülvizsgálja, a projekt megvalósítási ideje alatt.
– Az egyéni fejlesztési tervet és a családi fejlesztési tervet értékeli a projekt zárásakor.
Egyéni kompetencia felmérés készítése és kiértékelése az egyéni fejlesztési terv készítésébe bevont személyekkel
Összesen 300 db terv szükséges a bevont településeken, ami lakosságszám arányosan került felosztásra az alábbiak szerint:
Nyíradony: 81 db
Vámospércs: 56 db
Nyíracsád: 40 db
Nyírábrány: 39 db
Fülöp: 19 db
Nyírmártonfalva: 21 db
Álmosd: 17 db
Bagamér: 27 db
1 fő esetmenedzser maximum 28 fő célcsoporttaggal foglalkozhat!
Előírt végzettség és tapasztalat:
Felsőfokú végzettség:
Bármely szakos bölcsészettudományi- társadalomtudományi, bármely szakos felsőfokú szociális végzettség. Bármely szakos pedagógus, tanító, tanár.
Folyamatban lévő tanulmányokat is elfogadunk!
Elvárt képességek:
§ precizitás, etikus magatartás, szakmai igényesség, megbízhatóság;
§ logikus gondolkodásmód, gyors problémafelismerő- és megoldó készség;
§ önálló munkavégzés, rendszerben való gondolkodás képessége;
§ stressz-tűrő képesség, hatékony időgazdálkodás, felelősségtudat;
§ teherbírás, különböző munkafolyamatok egyidejű kezelésének képessége;
§ jó szervező-, kapcsolatteremtő és kommunikációs készség (írásban és szóban egyaránt);
§ nagyfokú empátia, segítőkészség, tolerancia
§ határozott fellépés
§ jó motiváló képesség
§ kreativitás
§ csapatorientált beállítottság
§ MS Office felhasználó szintű ismerete
Előny:
§ európai uniós forrásból megvalósított projektben szerzett tapasztalat;
§ munkatársak koordinálásában szerzett tapasztalat;
§ helyi lakos
Jogviszony:
Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. tv. rendelkezése szerint, 3 hónapos próbaidő kikötésével.
VAGY
Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény Rendelkezése szerint megbízási szerződés alapján
Foglalkoztatás időtartalma: Határozott idejű, a belépéstől számított várhatóan 24 hónap időtartamban.
Foglalkoztatás jellege: Minimum heti 10 óra részmunkaidős/munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony
Munkavégzés helye: Konzorciumi tagok illetékességi területei
Nyíradony, Álmosd, Bagamér, Nyírmártonfalva, Nyírábrány, Nyíracsád, Fülöp, Vámospércs
Jelentkezés: elektronikus úton, a hivatal@almosd.hu címen, az elektronikus levél tárgyában kérjük feltüntetni: „EFOP-1.5.3-16-2017-00077 ESETMENEDZSER”
Jelentkezéshez csatolandó:
§ fényképes, részletes önéletrajz;
§ végzettségekről, szakképzettségekről szóló okiratok másolatai;
Jelentkezési határidő: 2018. április 26.