ASP pályázat

Álmosd, 2018. február 13.

 

ÁLMOSD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA

 

ÁLMOSD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00149

Álmosd Község Önkormányzata vissza nem térítendő támogatásban részesült a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez című pályázati felhívásra benyújtott pályázatával.

A Projekt célja, az ASP rendszer bevezetése, és ezzel csatlakozva az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások országos szintű bevezetéséhez. A projekt megvalósítása során az Önkormányzat felkészül az ASP rendszer használatára, illetve bevezeti azt. Ehhez szükséges a megfelelő technikai eszközök beszerzése, a meglévő szakrendszeri adatok tisztítása, migrációja, és feltöltése, valamint a mindennapi használatban az új ASP környezet alkalmazásának bevezetése. Szükséges a megfelelő informatikai szabályozások, illetve informatikai biztonsági fejlesztések, valamint az elektronikus szolgáltatások fejlesztése.

A bevezetésre kerülő szakrendszerek a következők:

• iratkezelő rendszer

• az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ide értve az elektronikus űrlap-szolgáltatást

• gazdálkodási rendszer

• ingatlanvagyon-kataszter rendszer

• önkormányzati adó rendszer

• ipar- és kereskedelmi rendszer

• hagyatéki leltár rendszer.

 

Az elvárt eredmények a következők:

• Az ASP Korm. rendeletben meghatározott határidőben megvalósult csatlakozás az önkormányzati ASP központhoz 7 kötelező szakrendszerhez való rendszercsatlakozás

• Tesztelt, éles üzemben működő csatlakoztatott szakrendszerek

• Az ASP Korm. rendeletben előírt technikai feltételeknek megfelelő, üzembe helyezett, működő hardver eszközök és hálózati infrastruktúra elemek

• Az új működésnek megfelelően átalakított hivatali folyamatok, módosított szabályzatok

• A csatlakozási feltételekben előírt, megfelelően tisztított szakrendszeri adatbázisok

• A csatlakozási feltételeknek megfelelően lebonyolított adatmigráció.

 

A pályázat keretében beszerzésre kerülő eszközök az alábbiak:

• 1 db Switch 2. eszköz,

• 1 db Rack szekrény eszköz,

• 5 db munkaállomás MS Windows környezetben,

• 1 db multifunkciós nyomatkészítő alapkonfiguráció 2. eszköz,

• 13 db kártyaolvasó,

• 1 db szünetmentes tápegység 1. eszköz.

 

A projekt megvalósításának tervezett időszaka: 2016.12.13-2018.06.30.

 

A projekt elszámolható költsége: 6 000 000 Ft,

 

Támogatás összege, támogatás intenzitása: 6 000 000 Ft, 100%.

 

A pályázattal kapcsolatban információ kérhető:

Álmosd Község Önkormányzata

4285 Álmosd, Fő utca 10.

Dr. Medve Erzsébet jegyző,

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.